domingo, 28 de dezembro de 2008

Faros fundidos...

Velaí venhem os demos... comeszam subindo pelas minhas costas quentando-me por dentro, febrilmente, trepam pela minha gorja e introdúcen-se salvajemente na minha cabeça... deí nom saem, deí ficam até bem entrada noite, onde, nos meus sonhos, axítan-se com violemça e fam estragos no meu ser. "Bum! Bum! Bum!", noite de dianhos, sudor e pessadelos. "Que cabróms! Nom cessam no seu intento de tolear-me...!"

Sae o sol mailos seus primeiros feixos. Nom é que tenhas raçóm, penso, simplemente nom som quem de sacar-cha, de fezer-me comprender que dum xeito extranho esta excursióm voltou-se num túnel que nom deija ve-la súa saída, nom há luz ao final, nom há...

- Nom há por que preocuparse. Nom tódolos tuneis tenhem saída, pro sim entrada. Se cadra, há que retoma-lo caminho dende outro tunel.... borra isso...

- Borra isso? E umha merda! Coido que nom me tomas em serio!

- Em serio...?

Fala, fala, fala... fai-no já. Querem a súa vida, nom a deles. Querem ataques ao coraçóm, tam só pra saber que siguem vivos. Passivo-agressivos. Tolos, irracionais... tenhem raçóm inque, dum xeito angustiado, tentam, passo a passo, chegar ao final disse túnel, chegar a issa luz... naide quer que o consiguam.

- Sabes que? Vende a minha entrada... quero sabe-lo tudo sobre o final...
- Nom che entendo... nom o entendo... nom serás... como vejas. Até pronto...!

Um comentário:

Vanesa Iglesias disse...

Dentro do absurdo, do onírico, dino entendido....imaxino que centrándome no diálogo que atañe ó túnel...non nos deixan que vexamos a luz....a veces aqueles que non nos deixan somos nós memos. Quizais sexa máis triste así porque hai momentos nos que resulta máis doado vencer a "aqueles" que a nós mesmos.Eu penso ser quen de atopar tal luz neste túnel...para algo teñen que servir o resto de faros que todavía alumean,porque hainos. Bico.